Publication: Diseño de una estructura de programa para el área de tecnología de las empresas dedicadas a la gestión de la experiencia al cliente
Authors
Abstract (Spanish)
Abstract (English)
Derechos Reservados - Escuela Colombiana de Ingeniería Julio Garavito
Collections
References
Levin, G. & Green, A. (2013). Implementing Program Management. Templates and Forms Aligned with the Stan-dard for Program Management, Third Edition (2013) and Other Best Practices. New York: Auerbach Publications.
Maklan, S. & Klaus, P. (2011). Customer experience: Are we measuring the right things?, 53(6), pp. 771-793. Recuperado de http://doi.org/10.2501/IJMR-53-6-771-792
Mcphail, B. (2002). What is ‘on the line’ in call centre studies?: A review of key issues in the academic literature. Faculty of Information Studies, University of Toronto. Toronto, CA.
Medina, M. N. (2007). La investigación aplicada a proyectos (1.a ed.). Bogotá: Ediciones Antropos.
Micheli, J. (2012). El sector de Call Centers: estructura y tendencias. Apuntes sobre la situación de México. Frontera Norte, 24, pp. 145-170.
Monje, C. (2011). Metodología de la investigación cuantitativa y cualitativa. Guía didáctica. Recuperado de https://docplayer.es/5682016-Metodologia-de-la-investigacion-cuantitativa-y-cualitativa-guia-didactica-carlos-arturo-monje-alvarez.html
Reichardt, C. S., Solana, G. & Cook, T. D. (1986). Métodos cualitativos y cuantitativos en investigación cuali-tativa. Recuperado de http://books.google.es/books?hl=es&lr=&id=E-vqzcBuCi0C&oi=fnd&pg=PA9&dq=investigacion+cuantitativa&ots=Ct7mBHcSyb&sig=2z5q5kq8-oPhhL7bqGoxtfiinmw\nhttp://books.google.es/books?hl=es&lr=&id=E-vqzcBuCi0C&oi=fnd&pg=PA9&dq=investigacion+cuantitativa&ots=Ct7mB.
Reyck, B., Grushka-Cockayne, Y., Lockett, M., Calderini, S.R., Moura, M. & Sloper, A. (2005). The impact of pro-ject portfolio management on information technology projects. International Journal of Project Management, 23(7), pp. 524-537. http://doi.org/10.1016/j.ijproman.2005.02.003
Project Management Institute. (2013). The Standard for Program Management – Third Edition. Newtown Square, PA: PMI.
Tulino, C. (2008). Applying program management to IT department chaos to improve business benefits. PMI Global Congress Proceedings, pp. 1-8.
Weiss, A. (2004). Utilización de tecnologías de información y comunicación (TIC) en empresas colombianas. Revista IB Virtual. Recuperado el 10 de octubre de 2014 de https://www.dane.gov.co/revista_ib/html_r7/articulo2_r7.html.