Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.escuelaing.edu.co/handle/001/626
Title: Polaridad en redes sociales y principales indicadores financieros del sector asegurador
Authors: Ramírez Gaita, Andrés Camilo
Keywords: Gestión de Negocios
Analisis Financiero
Algoritmos
Issue Date: 2017
Publisher: Escuela Colombiana de Ingeniería Julio Garavito
Abstract: This article aims to show the construction of a comparative management analysis tool, which control the insurance companies through a control panel analyze the behavior of financial management indicators and market opinion on the data Companies The article is based on the information of 25 companies that participate actively in Facebook on Twitter and are affiliated to Fasecolda (Federation of Colombian Insurers). It also shows the utility of using free tools to convert data into information and information into knowledge.
URI: http://catalogo.escuelaing.edu.co/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=20804
Appears in Collections:FC - Trabajos de Grado Maestría en Gestión de Información

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1. Trabajo de grado - Andres Camilo Ramirez Gaita.pdfDocumento del trabajo de grado2.08 MBAdobe PDFView/Open
6. Diccionario de palabras.xlsxDiccionario de palabras. 36.48 kBMicrosoft Excel XMLView/Open
7. Población inicial de comentarios y su polaridad.xlsxPoblación inicial de comentarios y su polaridad 180.83 kBMicrosoft Excel XMLView/Open
5. Código.zipCódigo de Python y Pentaho33.19 kBUnknownView/Open
Autorización.pdfFormato de autorización377.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.